Service Management Logic Store

Moving People to Solution State

  • Review Events
    • The USM Revolution Broadcast
    • A USM journey to become a better Government Service Provider
    • 7 Steps to demystify Portfolio Mgt
    • Future of Europe Event!
    • Organisatie event
    • Systems Thinking
    • How 8 workflows help transforming to a digital service organisation
  • Training and Certification
    • E-learning Unified Service Management (USM)
    • Bridging Perspectives
      • Conflict en Polarisatie (Workshop in Dutch)
    • Insights Discovery
    • Time or Awareness Management
    • Service Management (USM)
      • USM Foundation training
      • E-learning Unified Service Management (USM)
      • USM Professional
      • USM Exam training
      • Questions or more info?
    • Critical Thinking (Kepner-Tregoe)
    • Lean IT, Kaizen and 5 key concepts
    • Communication
    • Workshops
    • Online Video conference
    • MS Teams
  • Implementation
    • Analysis
    • Solution State
    • USM: Unified Service Management
    • Common Language
    • Projects
    • Strategy
  • Leadership Coaching
    • Style Awareness
    • Leadership Development
    • Solution State
You are here: Home / Service management systems thinking event

Service management systems thinking event

Koop hier uw ticket voor 10 EURO Excl. BTW (of 12.10 EURO Incl. BTW)

donderdag 24 juni 2021, 14:00 tot 18:00

We zoeken graag unieke locaties en dit jaar vindt het congres plaats in een 3D-omgeving. De sprekers vertellen in 20 minuten over hun ervaringen met USM (Universeel Service Management) en zetten ons daarna met een opdracht in break-out sessies van 10 minuten aan het denken of aan het werk, onder begeleiding van een facilitator. De highlights bespreken we daarna plenair en in de paneldiscussie. Verder kun je online stands bezoeken en daar een video van een partnerorganisatie bekijken, PDF’s verzamelen of vragen te stellen, zodat je ziet hoe zij organisaties helpen om met USM in control te komen van je dienstverlening.  

Wat is de bedoeling van het event?

We laten je de nieuwe architectuur zien achter processen en value streams

En je kunt natuurlijk ook onderling contact leggen met de sprekers en met andere deelnemers om vragen te stellen of je eigen situatie te bespreken.

Koop hier uw ticket voor 10 EURO Excl. BTW (of 12.10 EURO Incl. BTW)

Agenda van het congres:

Programma: Donderdag 24 juni 2021

14:00 – 15:00 deuren open, bezoeken van stands mogelijk en uitleg over service management systems thinking

Hier kun je de pre-conference workshop (45 minuten) van 18 juni bekijken, waarin enkele ‘bouwstenen’ uit de service management architectuur toegelicht zijn, zoals: wat is een service, wat is een service organisatie en wat zijn processen, procedures en werkinstructies, en waarom is het zo belangrijk (en handig) daar met elkaar eenduidig over te zijn?

15:00 – 15:10 Welkom (door Pieter Hoekstra)

15:10 – 15:30 Ilona Pullens (directeur Infozorg) : USM omarmen, is als samen wandelen door de bergen
15:30 – 15:40 Breakout, alle deelnemers in kleine groepjes
15:40 – 15:50 Terugkoppeling, interactie met spreker
15:50 – 16:05 Pauze, bezoek aan 3D-congresomgeving, netwerken

16:05 – 16:25 Silvia Prins: Wees blij met weerstand! (auteur Leiding geven als het moeilijk is)
16:25 – 16:35 Breakout, alle deelnemers in kleine groepjes
16:35 – 16:45 Terugkoppeling, interactie met spreker

16:45 – 17:05 Paneldiscussie met Ilona Pullens, Silvia Prins en Jan van Bon, o.l.v. Pieter Hoekstra
17:05 – 17:06 Closure (Pieter Hoekstra, live)
17:06 – 18:00 Informeel online rondwandelen en elkaar ontmoeten, ontmoet de spreker sessies

Programma: Vrijdag 25 juni 2021

10:00 – 10:10 Opening

10:10 – 10:30 Jan van Bon en Pieter Hoekstra: Aan de hand van praktijksituaties, interactieve USM-oefening met het publiek op zoek naar gemeenschappelijke antwoorden.
10:30 – 10:40 Breakout, alle deelnemers in kleine groepjes
10:40 – 10:50 Terugkoppeling, interactie met spreker
10:50 – 11:05 Pauze, bezoek aan 3D-congresomgeving, netwerken

11:05 – 11:25 Carlien de Mos en Daan Groen (Mproof): MicroGames voor USM
11:25 – 11:45  Deelnemers ervaren de game
11:45 – 12:00 Portaal van de game en winnaar

12:00 – 12:50 Speed networking en mogelijkheid om stands te bezoeken
12:50 – 13:00 Closure

  • Review Events
    • The USM Revolution Broadcast
    • A USM journey to become a better Government Service Provider
    • 7 Steps to demystify Portfolio Mgt
    • Future of Europe Event!
    • Organisatie event
    • Systems Thinking
    • How 8 workflows help transforming to a digital service organisation
  • Training and Certification
    • E-learning Unified Service Management (USM)
    • Bridging Perspectives
      • Conflict en Polarisatie (Workshop in Dutch)
    • Insights Discovery
    • Time or Awareness Management
    • Service Management (USM)
      • USM Foundation training
      • E-learning Unified Service Management (USM)
      • USM Professional
      • USM Exam training
      • Questions or more info?
    • Critical Thinking (Kepner-Tregoe)
    • Lean IT, Kaizen and 5 key concepts
    • Communication
    • Workshops
    • Online Video conference
    • MS Teams
  • Implementation
    • Analysis
    • Solution State
    • USM: Unified Service Management
    • Common Language
    • Projects
    • Strategy
  • Leadership Coaching
    • Style Awareness
    • Leadership Development
    • Solution State

Our Focus:

service & systems thinking

how teams solve & evolve

https://begrip.be/wp-content/uploads/2022/12/ODC-Noord-USM-Kennisdeling-Short-1.mp4

     

    Schedule a meeting with Pieter Hoekstra in his agenda

    • History
    • Contact
    • Send us feedback

    Copyright © 2010 ‐ 2020 — Begrip • All rights reserved. • Log in