Begrip

Moving People to Solution State

  • Review Events
    • A USM journey to become a better Government Service Provider
    • 7 Steps to demystify Portfolio Mgt
    • Future of Europe Event!
    • Organisatie event
    • Systems Thinking
    • How 8 workflows help transforming to a digital service organisation
  • Training and Certification
    • Insights Discovery
    • Time or Awareness Management
    • Service Management (ITIL®/USM)
      • USM Foundation training
      • USM Professional
      • USM Exam training
      • Questions or more info?
    • Critical Thinking (Kepner-Tregoe)
    • Lean IT, Kaizen and 5 key concepts
    • Communication
    • Workshops
    • Online Video conference
    • MS Teams
  • Implementation
    • Analysis
    • Solution State
    • USM: Unified Service Management
    • Common Language
    • Projects
    • Strategy
  • Leadership Coaching
    • Style Awareness
    • Leadership Development
    • Solution State
You are here: Home / Organisatie event 24 juni 2021

Organisatie event 24 juni 2021

Als we een event organiseren, dan vinden we het een uitdaging om het op een bijzondere plek te doen. Klanten spreken nog over ons event in het Atomium, en het jaar daarna zijn we met een groep naar Amsterdam gegaan om daar te luisteren naar de grondleggers van NLP, want ook daar zitten aan aantal systemische kenmerken.

Dit jaar hebben we in samenwerking met ons team XPORIUM in India een ontwikkeling kunnen realiseren waardoor we op een andere manier, in 3D, een online congres virtueel kunnen ervaren. Het is spannend geweest, want binnen het team is een aantal mensen die door COVID een paar weken flink ziek geweest. En juist daarom willen we het graag door laten gaan, want uitstel zou voor hen een dubbele teleurstelling zijn.

Namens Begrip: Pieter Hoekstra

Partners van het event

Naast de ontwikkelaars hebben we de USM partners benaderd en natuurlijk in het bijzonder de stichting achter USM, met de naam SURVUZ. Wil je meer weten over deze stichting lees op de USM Portal via deze link over SURVUZ. Deze stichting samengevat in 3 regels:

  1. non-profit eigenaar van de USM-methode,
  2. organisator achter het USM-ecosysteem,
  3. ondersteunt gebruikers en leveranciers t.b.v. een betere dienstverlening voor iedereen.

SURVUZ stelt gratis hulpmiddelen beschikbaar voor iedereen die aan een betere dienstverlening wil werken.

Ook willen we graag stilstaan bij Mproof, Gerben van Kesteren heeft met zijn organisatie al velen jaren USM omarmd en dat heeft naast een gecertificeerde ondersteuning van USM met de service management tool Clientèle ITSM, ook geleid tot de ontwikkeling van een serious game voor USM.

Terug naar programma van het event.

  • Review Events
    • A USM journey to become a better Government Service Provider
    • 7 Steps to demystify Portfolio Mgt
    • Future of Europe Event!
    • Organisatie event
    • Systems Thinking
    • How 8 workflows help transforming to a digital service organisation
  • Training and Certification
    • Insights Discovery
    • Time or Awareness Management
    • Service Management (ITIL®/USM)
      • USM Foundation training
      • USM Professional
      • USM Exam training
      • Questions or more info?
    • Critical Thinking (Kepner-Tregoe)
    • Lean IT, Kaizen and 5 key concepts
    • Communication
    • Workshops
    • Online Video conference
    • MS Teams
  • Implementation
    • Analysis
    • Solution State
    • USM: Unified Service Management
    • Common Language
    • Projects
    • Strategy
  • Leadership Coaching
    • Style Awareness
    • Leadership Development
    • Solution State

Our Focus:

service & systems thinking

how teams solve & evolve

https://begrip.be/wp-content/uploads/2022/12/ODC-Noord-USM-Kennisdeling-Short-1.mp4

  •  
  •  
  •  
  •  

‘Tussen & Binnen’ – Eenvoudiger samenwerking tussen en binnen overheidsorganisaties

 

The new architecture behind processes & service value streams, is also about understanding behaviour
USM certified, LEAN-IT, ITIL® EXPERT, Insights certified, Group Dynamics. We train, coach and facilitate the learning journey and implement workflows.

Are you interested? Register via: Unified Service Management Foundation Training for the US (Time Zone UTC -6)
Schedule a meeting with Pieter Hoekstra in his agenda

  • History
  • Contact
  • Send us feedback

Copyright © 2010 ‐ 2020 — Begrip • All rights reserved. • Log in

 

Loading Comments...